Kwaliteitshoezen voor uw camper

Verzenden

Bestellingen vanaf €99,- bezorgen we via onze standaard verzendmethode gratis, binnen Nederland. Bestel je iets onder de €99,- dan vragen we je om een bijdrage in de verzendkosten. Kies je een andere verzendmethode dan kunnen er extra kosten in rekening gebracht worden. Onder aan de pagina kan je een actueel overzicht vinden van al onze verzendkosten.
Wij versturen onze pakketen naar alle landen binnen Europa. We kunnen bestellingen eventueel ook buiten Europa laten afleveren. Neem voor de mogelijkheden en prijzen in dat geval contact op met onze klantenservice.
Vraag bij de receptie naar het juiste afleveradres en zeg dat je een pakket verwacht. Vermeld bij de bestelling altijd je standplaats en je telefoonnummer. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een afhaalpunt in de buurt.
Je kunt ervoor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een afhaalpunt bij jou in de buurt. Als een bestelbus niet naar tien verschillende adressen, maar naar één punt hoeft te rijden, scheelt dat aanzienlijk.
Afhankelijk van de verzendoptie die je tijdens het afrekenen kan kiezen zal de bezorging plaatsvinden door DPD.
Wanneer je het adres per ongeluk fout hebt ingevuld kun je telefonisch of per e-mail contact opnemen met onze klantenservice. Is je pakket al verzonden? Dan kun je het adres laten wijzigen via de track & trace-code die je via de vervoerder ontvangt.
Zodra je bestelling wordt verzonden, ontvang je per e-mail een track & trace-code. Hiermee kun je jouw bestelling volgen. Ook wordt je door de vervoerder per e-mail of sms op de hoogte gehouden van de voortgang van de bezorging.
Het kan zijn dat jouw bestelling nog niet verzonden is. Wanneer je een account hebt aangemaakt kun je daar de status van je bestelling nakijken. Je ontvangt namelijk een track & trace-code zodra wij je bestelling verstuurd hebben. Nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Neem contact op met onze klantenservice.